Ny bakat.

Bröd har vi satt igång med min underbara brödmaskin :)

Micke sitter och skriver på en rapport som ska lämnas in på jobbet. Och jag som den datanörd,sitter här. *Fniss*.

Satt och såg på Frisyrer idag,så kallade Bobb frisyren föll mig i smaken,hade velat klippa mig så.

Jag håller på att sälja min brudklännig ,och det känns ju lite sorligt,måste jag säga. Jag tänkte tillbaka på våran Bröllopsdag,när jag satt i soffan och såg på bröllops kortet som hänger ovanför tvn. 
Jag e såååå nöjd,vilken dag.
Nästan alla tjejer har ju en fantasi om sitt bröllop när dom e små/yngre,och äldre.. Men i alla fall,Jag fick mitt Drömbröllop. Jag e så glad,det går inte att beskriva den känslan som finns inom en när man står där. Det e helt otroligt,hela dagen/natten,ja allt var tipp topp...
12/7 firar vi ju 1-årig bröllops dag.. Weeiee...

Fick på mailen idag att man får gå på Förhandsvisning på nya Russel Crow filmen. Så det ska jag ta med min älskling och gå och se den 27 April.

Vad händer 1 Maj då????

Puss och kram








Kommentarer
Postat av: Annkatrine

Lilla gumman! Du får inte klippa dig...du har så vackert hår!

2009-04-21 @ 10:18:30

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0