Går inte att

Beskriva smärtan i min ena axel just nu.. Det pulserar och värker.
Har sett film,och nu blir det sängen.. *Skönt*.. Ska sova länge i morgon med. :) Sov till 10.30 idag,super skönt. (länge för att vara mig).

Jag e sjukt shopping sugen,har hittat en framtida mobil till mig.. :)
Måste köpa lite tröjor,har dåligt med det. Går typ alltid i samma tröjor,tycker jag.

Jag har tagit prover på Vishy (tror det stavas så),serien,så jag ska pröva deras dag och natt kräm.. Har spanat in den en tag. Bra att det finns tester man kan få,så man känner hur det e på huden.
Hittade en ansiktskräm på MakeUpStore,men den kostar 500 kr. The Creme heter den. *Blev lite snål*.

I morgon ska jag bara ta det lungt,tvätta och lite sånt..

Nä,nu blir det sängen.

Sov Gott..



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0