Ger upp.

Jag skulle försöka hålla mig vaken så länge som möjligt för att ,kunna sova länge i morgon,eftersom jag jobbar natt. Men nu e min ögon så trötta,att det svider i dom.. Jag ska lägga mig i sängen och se tv,tills jag somnar..

I veckan får jag veta ,hur det blir...  *Fortsättning följer*.

Har varit ute sista svängen med Akilles. *Tack S,för att jag fick pratat medans jag var ute*. Jag e extremt mörkrädd,men bara när jag e ute.. (Tur att jag inte e det inne,eftersom jag e ensam ibland mkt)..

M,ska på älgjakt om 1 vecka,blir ensamt. Men jag har valt att stanna hemma i stan.. Så får skylla mig själv lite.

Nä,nu blir det sängen..

God Natt. Sov gott alla!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sov gott du med! Du får ju lägga dig och vila på efm imorgon så kommer det gå alla tiders! kram

2009-09-01 @ 00:14:26
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0