Solen

Lyser här utanför mitt fönster..  Jag har nu sovit i 2 timmar,känner mig mkt bättre.. Men det går upp och ner,helt plötsligt kan jag känna mig jätte pigg och sen mitt i allt blir allt bara svettigt och konstigt och bläää...

Men men.. Tror jag ska jobba i morgon..
Min underbara älskling ska komma och hämta mig från jobbet i morgon :) Så gulligt.
Så vi åker nog tillbaka till kalix direkt han hämtat mig. :)

Ikväll blir det att packa lite saker,och plocka till lite..  Blir en tidig kväll oxå. Om jag nu kan sova,när jag somnade på sofffan. Jag har vänt på dygnet nu när jag varit sjuk. Gruvar mig lite att stiga upp när jag börjar tidigt på tisdag.. Hi hi hi..

Nä,ska väl ta tag i lite saker då..

Ska inte glömma kameran,så får ni se lite foton oxå..


Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har absolut ingen aning på va jag ska göra i helgen.. de blir nog bara att vara hemma :D

2009-07-08 @ 16:36:01
URL: http://kaajsab.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0