2 Dar

Kvar till min undebara make kommer hem.. Vi har varit ihop 7 år i Okt. Det är så underbart att vara kär. Vilken känsla..
Det pirrar fortfarande i hela kroppen och man blir lite fnittrig och får handsvett när man varit ifrån varandra en längre tid. Fast ibland när Micke kommer hem från jobbet,så pirrar det i min mage,fast vi sågs på morgonen...

I morgon jobbar jag 15-22,så då kommer min underbara vän V hit och ska vara hundvakt..
 Hoppas Akilles visar sin bästa sida då. ;)
Hon älskar ju Palt,så jag gjorde palt nu ikväll,så hon får äta det i morgon till middag här..

Mina 2 bäst vänner ska gifta sig,och jag är ju väldigt känslig av mig,så det är mkt tårar nu.. Jag e så otroligt glad att dom har hittat såna fina killar.. Som dom ska dela resten av livet med. Jag är så otroligt glad att jag har hittat min prins, Micke är en helt otroligt person,går inte att beskriva..

Det går jätte bra på jobbet,och det går ännu bättre att cykla. :)

Nu kan man ju gå lite längre promenader med Akilles oxå,så vi går varje dag 1 längre promenad.. 

Nä,ska väl gå ut med honom snart,väntar in i det längsta så får vi gå och sova sen. I natt vaknade han kl 4 och ville gå ut,men det gick fort...

Puss och Kram!





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0