Lite

Nervös,är jag över att börja cykla 1 mil på måndag... Weeiee...
Micke lovade att skjutsa mig oxå,om det e dåligt väder *tack gullet*.. Jag jobbar midsommar,så då behöver jag inte fundera över vad jag ska göra.. Tyvärr hinner jag nog inte träffa min faster från Falun då,men det kommer ju flera tillfällen.

Micke åkte i morse till Sthlm.. 5 dar utan min underbara man..
Akilles bara växer och växer,han väger ca 10 kg nu,börjar bli lite tung att bära upp och ner för trappen.. Hi hi hi..

Han ligger och sover i sin bädd nu,så jag hinner ta en paus och blogga lite.. Ska verkligen försöka lägga upp bilderna sen ikväll på lägenheten.

Igår blev jag super sugen på Mjukpepparkaka. Så jag bakade en sån,god blev den.. Micke blev lite besviken tror jag,han sa: Bakade du inte nått med choklad,och kollade konstigt på biten jag gett honom... Ha ha ha..  men han tyckte den var god.


Ska gå och koka palten nu.


Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0