SOL,SOL,SOL.

Härligt,härligt.. Vi är ute mestadels. Går runt och ser på nya husbyggen och lite annat..
Så härligt att sitta på balkongen oxå och dricka kallt vatten och sola sig lite. Måste bara köpa en solstol.
Jag köpte en liten Solros att ha ute på bordet,ska fota den och visa.. Ska fota lägenheten så ni får se,hur fint vi bor..

Idag har C varit förbi och hundarna har fått träffas,dom busar och springer,skoj att dom funkar ihop..

Älskling är på Räkfross med jobbet..  Jag och Akilles har suttit på balkongen och sett ut över vattnet. (Just nu sitter jag här framför datorn,och Akilles sover)

Ska strax ge honom middag,och sen ut på en promenad,man får ju inte gå så långt med dom när dom e valp.. han börjar bli lite tung att bära i trappen. Hi hi hi..

På onsdag ska jag och C på stan,måste köpa lite kläder,känner jag.. Får se om jag hittar nått

Nästa vecka blir jag och Akilles ensam,älskling ska till Sthlm 1 vecka.

Undra vad vi ska göra för mysigt i helgen.?!! Nått förslag???



Ja,annars är det inte så mkt nytt.  JO,vi har äntligen fåttt tv-kanalerna,så nu är jag tillbaka i tv världen igen. Hi hi hi..
I morgon blir det D.H och Onsdag Greys. *Längtar*.. 


Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0