Trötter.

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa lite,och sen sova..  :) Akilles har redan gått och sova. :)

Jag var och hämtade båda mina scheman,och jag e nöjd. :)  Jag börjar med ett nattpass. Känns alltid pirrigt första natten,men det ska gå bra.  Jag har ju jobbar där förrut.. På andra boendet jag ska jobba,är det inga nätter alls. :)
Midsommar blir nog att grilla hos Hollo.. Det blir lunch och sen till jobbet :)  Har natt/dag hela midsommar.

Saknar älskling jätte mkt,skönt när han kommer hem..  :)

Grannen var upp idag med en vinflaska ,(för att jag vattnat hennes blommor när hon varit borta). Väldigt snällt av henne. Hon ska åka bort på Måndag igen,så jag fortsätter att vattna blommorna. Hoppas dom överlever 4 veckor med mig. ha ha ha.

Nu när vi var ut,så regnade det. Skönt med lite regn,det är så torrt ute. 

Igår när vi promenerade så kom det ett tåg,och då slog det gnistor i gräset,så det började brinna i skogen,så brandkåren fick komma dit..


Nä,nu börjar huvudvärken komma,ska krypa ner i sängen.

Puss och Godnatt.





 



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0