Sol idag med.

Skönt,ska klä på mig och gå ut på en promenad.

För dom som inte vet ska vi flytta till Svartöstan,en 2:a. ca 500 m från älsklings jobb. Vi flyttar i mitten av Maj.
Det blir mkt då,Akilles kommer & flytten.  Men det är roligt.
Jag kommer dock att sakna våran lägenhet.  Våra fina tapeter,och våra fina grannar (ovanför oss). Vi flyttade ju hit för 6 år sen,tror ja.. Våran första gemensamma lägenhet. :) 
Men det kommer att bli jätte bra i våran nya oxå.  Längtar mest efter vårat nya badrum,med golvvärme.. Och utsikten över vattnet.

Dagens middag blir Moussaka.
Det är första gången,så det blir spännande. Men jag är ganska bra på att laga mat,utan att skryta nu. Ha ha ha..

I morgon är det ju D.H, längtar..

På torsdag ska jag vara hundvakt till Gizmo,längtar..

Jag saknar Casper så mkt,så det gör ont ibland... Men nu vet jag ju att han har det bra,slipper han lida.

Nu ska jag klä på mig och gå ut.

Puss på er!












Kommentarer
Postat av: Linda

Mumsigt med moussaka, den jag gjorde vart då supersmarrig, tom så J tog om en gång :P

2009-03-23 @ 16:43:58
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0