Stan.

Har jag varit med V idag. Alltid lika roligt. Köpte present till C.

Dom har äntligen fått in Nagellack på MakeUpStore,som luktar. Det är dofterna: Apelsin,Tuttifrutti och Skogsbärs (tror jag den sista var).. Jag köpte Tuttifrutti,får vi se sen när jag prövar om det luktar nått..

Var bara tvungen att gå in på Lush oxå,köpte en Duschcreme,som luktar Kaffe/choklad/Lime.. Luktar jätte gott.

Jag har fått korta av mina naglar lite,dom gick av,men dom e fortfarande jätte snygga. ;)

Nu kommer älskling hem från jobbet :) Vi ska äta Thailändsk kyckling gratäng till middag,gjort klart den,så det e bara att äta.


Puss och hej!




Kommentarer
Postat av: Annkatrine

Hej Suss! Lägg in en bild på dina snygga naglar!

2009-03-25 @ 14:47:08

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0