Höger / Vänster ??

Ja.jag vet inte vilket håll mina ögon ser åt just nu,Höger eller Vänster??  Jag e sååå trött..

Micke har åkt på jobbet (Natt vecka),det e fruktansvärt tråkigt när han åker.. Och det e otroligt jobbigt med dessa natt veckor,tur att han inte har det så ofta..

Tårtkonserten ikväll,gick super bra. Det var fullsatt i kyrkan och sen fick vi äta massor med tårta,jag åt bara en pytte liten bit.
Men det var så roligt..

Nu har vi packat ner allt (nästan),det e bara nå dricks glas och en kastrull och en stekpanna kvar.
Jag har inte alls stressat upp mig,så som jag trodde jag skulle göra. (Eller som jag brukar).  ;)
Micke har packat otroligt mkt,tur att jag har världens bästa älskling.

Ja,men oj,jag får ju inte glömma,våran plutt.. Akilles. Han e ju bara för go..
Han vill kramas hela tiden. (Jag gillar ju att kramas).
Sover gör han ganska mkt,men inte så mkt som Casper gjorde.  Han älskade ju att sova.
Han har inte bitit sönder nått än *peppar,peppar*.
I morse när jag gick upp,så slog jag på datorn,och då funkade inte internet,så jag gick och åt frukost,och då ser jag att Akilles har tagit ut kontakten till datorn i hallen och lagt den på golvet,tur att han inte åt på den..  Hi hi hi.
Han är så charmig och go.

Nu ska jag slå på en film och lägga mig.


*OBS! Detta är första gången (och sista),jag inte ser på D.H,denna tisdag.  Vi har ju sålt våra boxar,så vi har bara skit kanaler:  1:an,2:an & 4:an.
Det är sååå tråkigt..  Jag har garderat mig och bett 3 kompisar spela in det åt mig..

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

men duu ni får skaffa boxer igen dit ni flyttar.. el ni skulle ha tagit med en av dem?! :P

hoppas de går bra me flytten ;)

kramar

2009-05-13 @ 09:02:47
Postat av: Anonym

nå det är en jämthundsvalp, vår jämthund Dizel är pappa till den valpen ;D så vi får ju som en parningsvalp.

2009-05-14 @ 21:28:20

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0