3 km och en Smoothie

Jag och Micke och Akilles har varit på en 3 km prommis nu,innan Micke ska till jobbet. När vi kom hem,var vi lite små hungriga,så jag gjorde en Jordgubbs Smoothie. *MUMS*

Nu blir det att packa lite saker,inför i morgon. Vi åker till Kalix då..  Ska testa att äta Paella då,första gången. Blir spännande..

Var på stan idag,köpt en Tunika. (Visar bild sen), C Gynnings Parfym, (Vi fick 2 prov parfymer oxå),så spännande att testa dom sen oxå.. Och så köpte jag grönt Glögg te.. Åh,så gott...  ( Har druckit 2 koppar ikväll).

Köpte en Farsdags Present oxå. ;)


Köpte en liten present oxå till en speciell person. Man behöver små överraskningar ibland i vardagen..

Idag så gjorde älskling espresso i sin espresso maskin,och så helt plötsligt så small det bara till. Då hade det farit vatten i jordfältsbrytaren och det vart kål svart i hela lägenheten. Micke tappade kaffe koppen,så det flög kaffe över hela köksbänken och det blixtrade i uttaget..  Så det tog endast 30 minuter att göra en Espressso idag. Ha ha ha..

Min granne har satt upp sin julstjärna och belysning på balkongen... Lite sugen blev jag allt oxå..  :)

Nu blir det att göra Köttfärssås ,så det är klart lunch till i morgon,innan vi far till Kalix.

Hoppas alla får en bra dag i morgon och en trevlig helg.. Puss och Kram!!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0