Glad Matte,Glad Akilles.

Åh så glad jag är.. Älskling köpte en sele idag till Akilles. Så om han drar,så drar han bara åt sidan..  Jag prövade den nu,ikväll. Och jag höll på att börja gråta.. VILKEN LYCKA.. Han drog inget.. Och sen kom det en hund,och förr har man fått ta ett stadigt grepp om kopplet och ha en stadig fot. Men nu,så bad jag honom sätta sig,och det gjorde han direkt och sen satt han där tills hunden hade gått förbi... SÅ DUKTIG...


Älskling jobbar natt ,tråkigt.. I morgon ska jag till stan,ska träffa min kompis N.  Ska bli roligt,längesen vi sågs..

M & M,gillade maten jag bjöd på. Hel stekta kycklingfileer i gräddsås med potatis och morots klyftor i ugn,med pressad vitlök över... MUMS...

Nu blir det en laxmacka och sen sängen...Vi gravade lax,för nån dag sen,och det blev super gott.. :)

Puss och Kram!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ge mig receptet på den gravade laxen. Vart så sugen på att grava jag med nu ;) MUMS!

KRAM!

2009-11-04 @ 23:37:55
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Mammi

Gott med lax, jag har inte testat min egen ännu.

Sele är ett underverk på hundar.

kraaaaaaaam på dig gullet

2009-11-05 @ 08:24:25
Postat av: Åsa

åhh va dutti han är.. måste vara väldigt skönt.. :)

god mat du gör vännen..

kraamar

2009-11-05 @ 08:50:10
Postat av: Ida o Olivia

Duktig vovve :-)



Åh jag vill också ha lax! Längtar till julen och all god mat.



2009-11-05 @ 21:41:19
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Michaela

Maten var supergod! Tack än en gång :)

2009-11-05 @ 22:12:16

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0