Helt otroligt.

Älskling sov till 11 idag..,han somnade 23,och vaknade 11.. han var helt slut i kropp och knopp..
Jag med!!!

Jag ska vara ärlig.
Varje dag är en ständigt STOR kamp att försöka sova på nätterna,och få nån sömn.. Jag har inte sovit en hel natt sömn,på 6 år.. Det tar jätte jätte mkt stryk på kroppen och på mig som person.
Folk uppfattar mig ofta som lat och lite tråkig (tror jag). Eftersom jag orkar inte fara till nån,eller känner att jag vill helst sova..  Jag har sömntabletter ,som jag kan ta,om jag känner att jag inte sovit alls på flera dar.
Jag ställer alltid kl på 9,30 (I fall jag inte ska göra nått spec,tidigare),så jag inte sover bort hela dagen,och kanske en gnutta hopp om jag ska kunna vara trött och sova sen på kvällen. (Vi går ofta och lägger oss vid 22 tiden)..  Men då kommer vi till den tiden på kvällen.. SOVANDET. Vi går och lägger oss, vi pratar kanske en stund. (M somnar nästan alltid i en mening). Ha ha ha..  Men jag då?? Jag ligger vaken,och slumrar ofta till där vid 12 tiden,och sen vaknar jag igen kl 1,och är vaken till kanske 4-5 tiden.. Sen vaknar jag ju igen,eftersom M går upp till jobet då vid 6.. Så jag somnar om vid halv 7 och sover då till 9-9.30.. Sen går jag upp och går och gäspar som en galning och vill helst inte sova där vid lunch. För då somnar jag aldrig... Jag är såååå avundsjuk på dom som bara kan lägga sig ner och somna direkt eller bara få sova en hel natt utan att vakna..

Det spelar ingen roll om jag är ute och rör på mig,eller är aktiv en hel dag. Jag somnar ändå inte..  *Gäsp*.

Nått bra tips????

Puss och Kram!!!





Kommentarer
Postat av: Lina

tjaaa!! Tesat att gå ut å springa ta ett ordentlig fys pass så kommer du nog sova gott :D annars vet jag int nå :(kramm

2009-11-05 @ 14:51:37
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0