UV.

Jag har fått Urinvängsinfektion :( .

Men jag blev glatt överraskad när jag ringde till vårdcentralen. Nu har dom ändrat med dom som har UV,det är inte alla som måste komma in och lämna prov och träffa doktorn.  Jag fick beskriva mina besvär och sen skrev hon upp det,och sa att läkarn skriver ut ett recept som jag kan hämta sen. :) *Toppen ju*.

Idag tror jag att det blir hemmagjorda köttbullar och gräddsås och potatis eller makaroner.. 

Äntligen tisdag 6:e okt. Desperat H är tillbaka. 21.00 ikväll...
Har köpt hem popcorn,så jag är laddad.



Puss och Kram!







Kommentarer
Postat av: Lina

vad tråkigt :( jobbigt att ha urininfektion..:(

maten var supergod!! tackar :D:D älskar mattan :p krammmmm

2009-10-06 @ 10:43:27
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0