Vi kan nog pusta ut.

Vi har pratat fram och tillbaka,om Akilles hela förmiddagen. Gråtit en del oxå. Svårt när det gäller en familjemedlem. Man vill ju att det ska funka för alla inblandade.  Och att alla mår bra.
Vi ska pröva att skärma av lägenheten ,så han får vara i köket och hallen,ett tag.. Vi har pratat med M,s pappa,och han ska ha Akilles i Bredviken. Så vi/han ska bygga en hundbur. Så vi kommer att ha han där mestadels. Känns jätte konstigt,och jag kan inte sluta skratta åt hela saken... Vet inte varför jag skrattar.. men det är nog glädje skratt..
*M tycker jag e konstig*. Ha ha ha ha...
Men jag är jätte glad för älskling skull. Akilles betyder så mkt för M,och mig oxå,men lite mera för M. ;)
Jag och Akilles har inte riktigt "Klickat" än,,men jag är helt säkert på att det kommer...  förr eller senare. 
Hoppas nu att det går bra och vi inte måste omplacera honom.  Hade verkligen känns hemskt..

Nu är det fredag eftermiddag och älskling har åkt till byn (Kypas),och ska jaga. Så jag är Älgänka och hundfri i helgen.
Party?????

Har bara ett måste i helgen,och det är att: STÄDA... Fy bubblan vad tråkigt.. ha ha ha..
(Men kul när det är rent och snyggt).


Nu ska jag hoppa på min röda snygga cykel och fara till byss.

Puss och Kram!!

*Trevlig helg*

Kommentarer
Postat av: mammi

Vad typsikt att jag jobbar när du är älgänkling!!!

2009-10-02 @ 20:34:29

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0