Fy bubblan.

Vad trött jag e.. Jag kom hem vid 7.20.  Tack J,för att du ställde upp så tidigt och hämtade mig.. :)
Jag kunde inte sova när jag kom hem,sov ca 30 minuter. Sen skulle ju M på jobbet,och han e inte den ,som är tyst på morgonen.. Ha ha ha.. Är detta typiskt killar??? Jag smyger som en katt när jag e hemma ,och han sover..

Fredag idag.. Fredags mys... 

Vilket väder... Akilles har varit ut vid 6 i morse,han har inte rört sig sen dess. Ha ha ha,han vill inte gå ut..  Inte jag heller,så det passar mig utmärkt.. ha ha ha. Nä,skämt och sido. Vi ska ut snart.. Lite frisk luft,i regn pausen..

Nä,ska klä på mig.. Mitt söta paraply som jag köpte,det kom till användning idag..

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0