God natt.

Nu är det snart dax att sova.  Jag är redo att åka i morgon förmiddag. Ska äntligen få träffa älskling..  Längtar efter att få en lång kram och några pussar. ;)

Jag kommer garanterat att få några pussar av Akilles oxå :)


Jag var på Bio ikväll,var filmen: Julie and Julia. (Tror det heter så),det är Meryl Streep,som är nån kock. Filmen var mysig,och man fick skratta . Dock var den lite för lång ,2 timmar. Hade kunnat vara 30 min kortare.

Jag e sugen på en te kopp (Igen),men det får vara bra nu,eftersom jag har borstat tänderna och det är sent.

På lördag är det Älgmiddag. Det är en middag vi har varje år i byn. Det är några från jakt-laget som lagar den middagen till alla i byn. Så får dom som vill komma.. Det ska bli spännande att se vad dom hittar på i år. Förra året missade jag den,eftersom jag var inlagd på Akuten,för magsmärtor.  Men nu är jag med!!  (Förra året var det ungdomarna i jaktlaget som lagade maten: Köttfärslimpa och potatis och,efterätt: Morotskaka.  Visst var det så???

Jaha,nä nu är det dax att somna till ljudet av tv:n ...


Puss och Kram!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh gud så gott det lät nu blev jag oxå sugen :)

2009-09-11 @ 09:33:59
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0