Nej,nej nej..

Jag har fått nått i tanden.. Det gör sjukt ont.. Den e typ blå.. (Känns dyrt). Men jag har bokat en tandläkar tid på Måndag morgon.

Ikväll är det dubbel avsnitt av Greys. Och jag är ju ensam till 22,så jag får ha tv:n i fred oxå. 

Har varit på lång promenader med Akilles varje dag nu,känns skönt att röra på sig + att han kan gå utan att leva rövare.
Han var super duktig igår,drog inget alls. Blev nästan tårögd,att han var så duktig.. Så han fick ett tuggben med fyllning,som belöning. :)

Idag gjorde jag lyxigare lunch. Pepparbiff med klyftpotatis och morötter till. :) Mums.

I helgen funderar vi på att gå och se Flickan som lekte med Elden. Men får se hur det blir med det.

Längtar till C;s bröllop. Ska bli super trevligt.

Jag tror fan,jag fått nageltrång.. :( Det gör jätte ont i tån,och den e svullen och röd och pulserar.. 

Nä,ska gå och baka lite Muffins ..

Puss och Kram!









Kommentarer
Postat av: Åsa

ingen dålig lunch ;) men va säkert suupergott.. kramaa

2009-09-24 @ 08:49:26
Postat av: Michaela

Haha, du är så söt! "Den e typ blå.. (Känns dyrt)." Inge roligt att tanden gör ont såklart! Men det var väldigt gulligt beskrivet :)

2009-09-24 @ 18:33:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0