Sov gott.

Nu ska jag gå och lägga mig. Blir stan i morgon. Uträtta massa ärenden.  Och köpa present.. :)

Jag har haft en trevlig kväll,bjöd min granne Carro på middag. Potatisgratäng med fläskfile,och ädelostsås. Mums. Hon hade med sig vin,så det passade ju bra. :)

Pratade med älskling,men han var så trött,så vi pratade inte så länge. *Saknar honom*

Jag ska se om jag hittar nå fler jeans i morgon. Behöver fler byxor. Och tröjor för den delen oxå..

Har tänt massor med ljus i lägenheten,det e så mysigt. Fast jag tänder ju ljus året om. Hi hi hi.. Men extra mysigt nu när det e så mörkt ute på kvällarna.

Nä,blir sängen nu och se lite tv,tills jag somnar.


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör av med ljus som jag gör av med glass/ Mammi

2009-09-09 @ 08:25:10

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0