2

Dagar kvar..  På fredag åker gipset av. Åh,vad jag längtar,känns om att jag haft det en evighet.. Men det har gått bättre att ha gips,än jag trodde.. Nu är jag ganska rörlig,har ont ibland,men det är nog för att jag håller igång mera nu..

På Onsdag är det Sjukgymnastik på Helex som gäller,ska bli intressant.. Känner mig lite rädd,för hur det kommer att kännas,man har ju haft det så länge... 

Äntligen kom älskling hem,skönt. Han har fruktansvärt mkt nu,det är mkt på jobbet här, och sen många turer till Sthlm..
(Kanske jag följer med nästa gång) ... ;)

Ikväll blir det B&J glass och sen mysa i soffan... Har längtat efter glass hela dagen..


Puss och Kram!!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0