Ensam igen

M åkte just till Sthlm.. Så jag blir ensam till torsdag morgon! Det går ju inga flyg,(tror jag),så han ska köra bil,med en annan kille.

Ikväll har jag bjudit hit grannen,så vi ska se tv och surra.. :)

Helgen var jätte bra.. Jag fick köra på lördag morgon,eftersom M var så trött.. Och det gick jätte bra,trots foten. :)
Var ju underbart väder,fick ta på mig solglasögonen. :)

Det var mkt folk på kalaset,ca 40 pers.
Vi for hem vid 19.30 och sen raka vägen och lämna Akilles och sen hem. M jobbade natt,så han började kl 22.
Vädret var ju as dåligt..Men det gick bra..



Det blev inget läppglans,ska kolla på Onsdag,ska till sjukgymnasten då. 

Fick ett paket med posten idag,spännande att se vad det e...

Har sovit sjukt mkt... Igår sov jag till kl 15. Sen hade jag inga problem att somna om,somnade i soffan igår,vid 23 tiden. Sen sov jag till 10 idag..   



Nu blir det att koka en kopp te och sen göra mina övningar..


Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0