God morgon,god morgon!!

Vilken underbar dag.. Slog upp ögonen kl 7... Ser att det ligger en söt hund brevid mig,med tassen på min mage.. ha ha ha.. Så söt.. Gissar att det är min käre make som släppt in honom,innan han for till Sthlm i morse..
(kl 5,kom taxin)..

I morgon är det Valborgs,ska till några vänner och grilla och kolla på majbrasan,ska bli jätte trevligt..
Dom har hundbur,så Akilles kan oxå följa med..  (Han får vara ute,för det e mkt barn där)..

Igår kollade vi på lite hus,men inte vet jag... Det e såååå svårt.. Det är ju en stor investering..

Idag ska jag på stan,leta en börs,och hämta ut bio biljetter..  Trevligt med sol..

Ikväll blir det lungt.. M är ju borta,och vet inte om Akilles sover borta oxå.. Så kanske bara jag hemma..
Grannen kanske skulle komma förbi,om hon inte kommer hem så sent från Umeå.

Nä,ska lägga mig i soffan en stund,och sen göra mig klar för stan.



Puss och Kram!




Kommentarer
Postat av: Åsa

oj va tidigt du var uppe.. :)

2010-04-29 @ 09:33:45
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0