Jippieee...

Frihet.. Har nu tagit bort gipset.. Det gick bra.. Foten är sjukt stel,men fick träffa en sjukgymnast direkt,så vi har tränat lite,och nu är det hemma träning som gäller.. HELA TIDEN...

Känns som om jag inte har nån häl,bara tår.. Och att foten är jätte jätte sne..  Behövde inte röngta foten,läkarn sa att den var perfekt. :)

Ska boka en tid,på fotvård,så dom snyggar till fötterna lite.  Ska smörja mig ikväll.. Så jag inte fjällar så mkt..ha ha ha

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila.. Ska visa en bild sen..


Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att det är skönt att vara av med gipset! Hoppas du får tillbaka hälen snart ;-)

2010-04-10 @ 09:14:48
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0