Lilla Blå..

Vi gjorde en god Älgstek med potatisgratäng till middag,blev jätte gott..  :)

Idag har M,jobbat mest hela dagen,jag har sovit i soffan,skönt.. Vaknar ju hela tiden ,på nätterna av att jag har sendrag i benet/foten,är fruktansvärt obehagligt.. Vaknade i morse av att jag bara skrek av smärta,för att det gjorde så ont.. :(

Jag har varit duktig,kanske för duktig, jag tränade min fot idag,så den blev helt blå, =Lilla blå.. Jag har bara str 36..

Är obehagligt när man ska gå upp och det ilar i hela foten,när man går.. :(
Känns bra att jag ska träffa sjukgymnasten på Onsdag :)

I morgon blir det mera träning..  :)



Nu blir det att gå och lägga sig,så fort älskling kommer hem..  Vi har haft ute sängkläderna hela dagen,så ska bli riktigt skönt att lägga sig i en ny bäddad säng... Vi har ofta stängt dörren till sovrummet,och det blir såå svalt och skönt där inne då.. 


Puss och God natt..





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0