Motivationen..

Är inte på topp idag...Har nästan inte alls tränat.. Bara lite...  Jag måste försöka hitta nå kläder att ha tills på lördag,ska på kalas/ släktträff...

Min mobil,som jag fick av micke i julklapp,tjorvar lite.. Hm..

Jag köpte en Tunika (Gammel rosa) igår på stan,men den satt inte alls bra. *Tråkigt*.
Får se i morgon när vi går på stan,om jag hittar nått annat..

Har en svart tunika,med långa ärmar ,men jag hade velat ha nått annat än svart nångång.. 

Ska köpa ett läpp glans oxå i morgon, ( mitt från Face är slut),var verkligen super nöjd med det,men hade velat ha nått åt det rosa hållet,kanske..  Ska kolla i morgon på det.

Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nä det är inte björn axen :) jag har hittat en billigare som bara kostar 149 kronor på en hemsida som heter Lyko.se :) Brorsans tjej har en sån och den var jätte bra och billig.. Så jag har sagt till brosan att dom för köpa mig en sån i present :D haha, ja har även varit in på gina tricot och kollat på doms hemsida och jag hittade så mkt jag ville ha därifrån oxå.. därför så har jag önskat mig ett presentkort från Älsklingen min :) Kram

2010-04-16 @ 08:29:14
URL: http://kaajsab.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0