När man e hund..




Så får man olika infall,att man ska sätta sönder nått... Denna gång var det mattes börs..
(Jag får skylla mig själv,som lämnade den i trappen,men ändå)

Korten var ok.. Han hade bitit sönder en kant på alla kvitton,men allt annat e ok.. Inklusive pengarna. :)
Och ett kvitto på ett par byxor,som jag ska lämna tillbaka idag.. (Tur det)...

Så det var den,nu måste jag försöka hitta en ny,som jag trivs med.. Vill inte ha för liten ,eller för stor..

I natt har jag bara vridit och vänt på mig hela tiden,så jag e lite grinig och trött idag.. Kanske sover en stund nu,hade varit skönt..


Nu blir det en kopp te i alla fall..



Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken buse han är, det är inte mer än rätt att micke köper en ny börs åt dig..

2010-04-26 @ 16:10:06
Postat av: Åsa

åh nej.. vilken tur iaf att korten o de klarade sig.. bushund..

2010-04-27 @ 09:24:34
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0