Sjukgymnasten.

Var jag till idag,det gick jätte bra. Han tyckte jag gick jätte bra.. Foten ser bra ut,lite svullen.. 
Det är mkt arbete framför mig...  Det vill sig inte riktigt,med foten i vissa övningar..

Idag var jag på stan,köpte hårsnoddar,ett gult linne och en ansiktsrengöring..  :)
Tänkte kolla på skor,men inge roligt när jag inte kan pröva båda..

Båda mina älsklingar e borta idag.. Saknar dom.. Akilles är hos hundvakten ,och M, är i Sthlm...


Längtar tills jag kan gå långa promenader igen..

Har haft besök av C,M och C (grannen) ikväll.. Mkt trevligt...


Nu blir det sängen och sen upp i morgon och träna,träna och åter träna... 
Sjukgymnasten vill att jag gör varje övning 100 gånger,(så vicka på tårna 100 gånger.) Osv med alla övningar..... AHHHH,det är mkt... Har ca 6 övningar jag gör varje dag,morgon--för/eftermiddag & kväll..




Puss och Kram!!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0