Sol

Strålande sol har vi idag. Kanske går ut en stund,sen med micke och Akilles.. :)   Jag ska sätta mig i soffan nu,och göra mina övningar.. Igår gjorde jag mina övningar hela dagen,till & från.. Så fort jag satte mig i soffan,så vickade jag på tårna,och sen gjorde jag cirklar med foten hela tiden,och några andra övningar oxå... Idag när jag vaknade,så var foten sååå stel.. Känndes som att allt arbete jag la ner igår,är borta..  Jag vill att allt ska vara bra över en natt.. (vips,kan jag gå som vanligt igen). ha ha ha..
Jag vet att det kräver träning,träning och åter träning....

Nu kliar det otroligt mkt,men jag försöker att inte klia,för då kanske jag inte kan sluta...
Kliar mest vid stygnen..


Nu ska jag gå och träna.



Puss och Kram!!!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0