Middag

Snart blir det middag,en annan variant på Kasslergryta idag. ha ha ha. Blev det både till lunch och nu middag..
Vi måste handla,men gör det nog på söndag,när vi kommer hem..

Vilade en stund,och huvudet känns mkt bättre. Somnade inte,men det var nog lika,då somnar jag fort ikväll förhoppningsvis.. :)


Nu ska vi strax på stan och jaga presenter till karlar.. Alltid lika svårt..


Men först middag... och minst 3 hård brödsmörgåsar,annars blir man hungrig på 1 gång..
Ha ha ha,det sa alltid min pappa till mig...
Jag äter väldigt sällan hårdbröd. Men det e gott..



Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin sidan är :-) Förlåt att jag inte skickat något brev. Har dom senaste jag gjort på jobbet o jag kommer aldrig ihåg att skicka när jag är där :-(



Ska du på klassfesten på lördag?



Kram

2010-08-26 @ 20:23:33
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Mammi

Hårdbröd= mums.

2010-08-26 @ 21:11:29
Postat av: Åsa

hårdbröd är gott.. ibland :)

tur att du inte somna.. ännu svårare o sova på kvällen då.. oftast :)

krama

2010-08-27 @ 08:47:43
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0