Stryka = tråkigt..

Jag har nu strukit alla gardiner och fållat upp dom, (vi har haft nere över sommaren),men nu på Onsdag eftersom jag fyller år,och det kommer hit gäster,så vill jag ha upp gardinerna.. :)

Har haft en underbar dag idag,med goda vänner och ätit gott. Lamm och klyftpotatisar och en sås på lammskyn.
Det var mkt bra!!

Micke har farit på skjutbanan och jag och akilles ska bara ta det lugnt..

Igår var vi till C och K och såg film,det var mkt mysigt.. fast filmen,den var lite konstig tyckte jag...


I morgon jobbar jag 17-21.. Måste baka oxå nån dag,vad vet jag inte riktigt...
Nått förslag?? CupCakes blir det självklart.. Men dom gör jag nog på Onsdag efter jobbet,så dom e pjur färska..


Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Dina klddmuffins, chokladkakor med chokladbitar i, CHOKLADBOLLAR, damsugare, chokladtårta,glass. ÅHH vad gott med fika.



Vilka genier vi är i köket, vi borde få presenter varje dag.

2010-08-01 @ 20:07:59
Postat av: Åsa

va såg ni för film?

duktigt ni har fixat mycke.. ;)

krama

2010-08-02 @ 08:42:15
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0