Sunderbyn

Nu strax åker jag till Sunderbyn..

Var sjukt trött i morse,mina ögon ville inte riktigt öppna sig när klockan ringde..

Mulet och regn idag,men jag tycker ju sånt är mysigt,men det kanske spricker upp senare..

Skriver när jag kommit hem,hur det gick på S-byn.


Puss och Kram!!



-----------------------------
13.47.

Nu e jag äntligen hemma igen.. Skönt..

Jag blev sjukskriven 2 månader.
Dom måste operera ut skruvarna och kolla så alla ben har läkt och att dom ligger som dom ska..

Just nu gör det ont bara jag sitter med foten stilla..

Men nu vet ni..


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var gårtt och regnigt för det mesta.. O jag hittade ingenting typ.. En sockermunk och coca-cola ;) Sen fick vi en 32" tv.

2010-08-09 @ 17:59:54
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Åsa

ojoj.. måste opereras igen.. när du?

trist att de inte blir bra...

krama om

2010-08-10 @ 00:01:50
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0