Längesen.

Jag fick verkligen sova ut. ..Men jag tänkte inte sova längre än till 11,kanske.. Men jag var helt slut.
Så jag somnade kl: 2 och vaknade kl: 13..   Det var längesen jag sov sååå länge..
Jag är ensam idag,M och Akilles for till byn och jagade imorse,har inte ens hört när dom har åkt eller nånting. Brukar ju vakna av minsta lilla...

Ikväll blir jag bjuden på middag. Dessutom 2 middags inbjudningar,men kan ju bara tacka ja till 1.

I morgon får vi se,om vi går på Husvisning..   Måste göra mat schema för veckan.
Skönt att sluta tidigt på tisdag,och få äta middag hemma med älskling..

Nä,ska göra mig klar,för min skjuts kommer snart och hämtar mig..


Puss och Kram!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att mitt mat tips fungerade,,bjuda in sig själv på middag så slipper ni laga.

2010-01-25 @ 10:59:15

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0