Onsdag.

Är det väl idag,man blir dagvild när man har så "mkt" i almanackan som jag har.. Ha ha ha...

Idag har vi varit på långpromenad,skönt när man har solen i fejan,så det värmer.. :) Akilles är överlycklig att gå på långpromenad,och han virrar in sig i kopplet hela tiden och bär på pinnar. Matte är inte så glad däremot,att försöka trassla ur honom sen.. Och sen försöka trassa ut pinnen oxå ur kopplet.. ha ha ha.  Ska ta med kameran i morgon om jag kommer ihåg.. Jag skulle vilja köpa mig en ny kamera,våran är lite väl seg..

Nu ska jag skala potatis. Grannen kommer på middag,så det blir Palt. :)

Just nu skulle jag vilja köpa mig en väsk.. En ordentlig väska i brunt skinn kanske.

Nä,ska väl återgå till min bästa vän för tillfället: Potatis skalaren. Ha ha ha ha



Puss och Kram!!






Kommentarer
Postat av: Ida

Japp det blev en äppelkaka! Men sen när jag hade gjort den så var jag inte så sugen längre :-O

2010-01-14 @ 19:06:47
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0