Svullen

Som fan,om händerna när det e så varmt.. Dom blir som små korvar.. ha ha ha.. 
Men det är värst när dom börja klia så mkt..
Får skölja dom i kallt vatten..

Var på H&M,efter jobbet idag,med min granne..
Köpte en flaska Body splash (Exotic),luktar mkt frukt.. Bra att ha med sig i väskan,så bra spruta på och så luktar man gott igen,efter en dag i solen ex..
Tog även 2 paket med våtservetter, dofterna: Persika,och Melon.. Man kan även torka fejjan med dom står det.
Är alltid bra att ha våtservetter med sig,om man blir kladdig,så bara torka + att man luktar gott sen. ;)

Sen åkte jag hem och gjorde Chili con Carne,det var längesen jag åt det,och det blev jätte gott..
Hade kunna vara lite mera tomatsås,men men..

Micke och Akilles for till kalix idag,(efter han kört mig till jobbet),så gulligt..  *Tack*.
Så nu e jag ensam till och från hela Juli månad.. 
Men jag jobbar ju,så det e full rulle..


Och vilken värme idag,härligt värre..

I morgon om det e fortsatt fint väder,går jag ner till stranden här vid oss och lägger mig och solar mig lite.


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite,innan jag somnar.


Puss och Kram!!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0