Tack du underbara!

Jag fick en super snygg klocka av min underbara make i bröllops present. :)
Jag e super nöjd..  (Bild kommer senare).

Idag har vi uträttat lite saker,och sen for älskling till byn. Jag stannar hemma,får se vad jag hittar på.
Har suttit och skrivit en massa ansökningar,så håll tummarna!

Jag blev bjuden på ett grillparty i morgon,så får se om jag går..  Hade som varit roligt.

Nu blir det inte mkt ikväll,känner mig rätt trött.. Sitter och gäspar hela tiden.
Kanske slår på en film.


Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Emma ♥Mamma Till Alwin

Tack så mkt :) Joo ska bli kul med en ny!!

2010-07-23 @ 23:48:07
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0