Har varken

Tagit mig en macka,eller dammsugit.. Ha ha ha..

Jag fastnade framför tvn och sen här vid datorn..   Jag e hopplös..



--------------------------------
13,33

Jag har varit på en promenad med Akilles och älskling.
Så nu ska jag dammsuga och sen skala lite potatis, klart till middagen.

Tror jag tar mig en glass. 
Och ska hämta batteri laddaren,så vi får oss nå Midsommar bilder.

-------------------------------------
15,08

Nu har jag dammsugit,målat naglarna,skalat potatisen och laddat batterierna till kameran. :)
Vaskar ikväll.


Puss och Kram!



Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: låter trevligt :)

hoppas du får en fin midsommar!



kram

2010-06-24 @ 16:20:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Mammi

Efter att du har gjort så mycke borde mannen vaska och du njuta av livet.

2010-06-24 @ 17:48:21
Postat av: Åsa

härligt med sol :)

hoppas ni har en skön helg..

kramaa

2010-06-25 @ 21:49:37
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0