Middag

Varför ska det vara sååå svårt att försöka komma på nån middags mat??
Ska nog börja med vecko schema igen,det är bra,så vet man vad man ska laga varje dag,och så tar man fram dagen före.. 

Nu blir det nog att göra palt.. Blev sugen på det,efter jag hört nån annan som ätit det..


Jag gav Akilles en hundgodis,och han tog godisen i munnen,,men stod kvar en stund och tittade på mig
som att; Får jag ingen mer,bara 1... Vad snål du är matte.. Och sen sprang han ut på balkongen för att tugga i sig den.
Nu ligger han och sover i tv-rummet.

Jag ska skala all potatis,och eftersom våran assistent har gått sönder,får jag riva allt för hand..


Puss och Kram!!




Kommentarer
Postat av: Åsa

de finns massor med recept på nätet.. du får kika där.. msn.com el se har recept för varje dag har ja sett.. :P

gott me palt.. de va länge sen :)

2010-06-23 @ 15:41:44
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0