Naglar

Får mkt kommentarer om mina naglar,känns roligt..
Har ju alltid bitit på naglarna och nu,sen 2 år tillbaka,så har jag slutat och dom är nu super fina :)
Det är extra roligt för mig, att måla naglarna nu när man har långa och fina..
(Finns ju så mkt roliga färger nu oxå).


Idag har jag tagit tag i tvätt berget. Det var ett stort berg med tvätt som jag tvättade igår,mest sängkläder och det är ju det jobbigaste.
Var säkert 4 ombyten med sängkläder.. Och så har jag tvättat gardinerna..  :)

Så nu blir älskling glad,när han kommer hem..


Var till Sjukgymnasten idag,gick jätte bra.. Så nu är det hård träning på gymmet 3 gånger i veckan..  :)


Kunde fasiken inte somna igår,har vänt lite på dygnet. Har sett DH för länge in på nätterna..
Så igår när jag skulle sova,så gick det bara inte,så somnade vid 4 och så upp kl 7..
Mina ögon e sååå trötta just nu..  Men ska försöka att inte somna nu på dagen,så somnar jag tidigt ikväll. 


Ska gå och diska och plocka undan lite mera tvätt...


Puss och Kram!!










Kommentarer
Postat av: mammi

Hade varit lite kul med lite bilder på dina naglar, tänkte låte T få titta och fantisera för jag kan aldrig få snygga naglar som du.

2010-06-08 @ 12:31:23

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0