Regn!

Det blev ingen sol idag. Men det behövs lite regn.
Tycker det är mysigt när det regnar,så länge man håller sig inomhus,eller i en bil.

M,har nyss farit till jobbet igen...

Blir ju ensam hela nästa veckan,ingen man eller hund..
Men jag har ju Sjukgymnastik och lite andra saker jag ska göra,så det blir nog bra..


Vi ska på en Jaktbutik idag,och sen handla ,hoppas vi inte blir så länge på Jaktbutiken,sist var vi där 1 timme... Ghaaa..
Jag höll på att slita av mig håret... Så tråkigt...


Idag får vi se,vad det blir till middag,kan bli stressigt med alla ärrenden vi ska göra..
Får nog bli Plättar,det går ju fort. :)

M,fick sirap från Canada ,som man har på pannkakorna. :) Så det blir gott.
Och en lax bit fick han oxå,ha ha ha...


Nu ska jag ,gå och plocka lite..




Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0