Så där ja

Har vi ätit Tacos,och det var super gott..  :)

Nu har jag dammsugit och vaskat...
Jag älskar hundar,men allt jävla hundhår hade jag kunna klarat mig utan..
Det är överallt... Känns som att man har fått en hel jävla päls jacka under sockorna när man går och lägger sig efter en dag.. Ha ha ha ha..
Men det är bara att dammsuga varje dag..   Så nu har jag ventilerat mig lite om det


Nu när älskling kommer in från cykel turen med Akilles,ska vi åka och handla...
Bara det nödvändigaste sa Micke,ha ha ha..

Fick en Elizabeth Arden parym av min granne för ett tag sen,prövade den idag. Green tea hette den.
Behaglig,man får inte migrän av den..
Fick även en kropps lotion,(samma märke),med honungs droppar i ,och när man smörjer sig,så smälter den där honungen på kroppen.. Man blir sååå len... 

I morgon ska jag på stan en sväng,kännde att det var längesen. Se om man hittar nått roligt. Ha ha ha..

Nu ska jag göra klart nå brev,som jag måste posta idag och sen ska vi väl åka,hoppas jag!!


Puss och Kram!!











Kommentarer
Postat av: Åsa

åh härlig lotion :)

tacos såååå gott... hihi.. ja ska på bio snart o se satc 2 igen.. hihi så braa...

kunde du inte tagit min tvätt oxå? snälla.. :)

krama

2010-06-29 @ 08:51:32
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0