Trött.

Nu har jag en trött period igen.. Vill bara sova... Vaknade i morse,och var fruktansvärt yr i skallen.. :(

Jag har varit på en promenad med Akilles och M, kändes skönt..
Gick ok att gå lite längre,men attans så ont jag fick i foten efter ett tag... (gick utan kryckorna)

Ska på 70-års kalas på lördag,ska bli jätte trevligt. Träffa släkten..
Men då var det ju det där med present.. Vad ska vi köpa??????


Älskling åker till Finland ,om exakt 1 timme.. Ville verkligen inte att han skulle åka ...
På söndag åker han igen till Finland,nästan 1 vecka ska han vara där då...


Jag måste handla,har ett smör paket i kylen..


Nu ska jag se om jag hittar nått i frysen,att äta..



Puss och Kram!!








Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0