Tvättar

Det gör jag idag,var bara 2 maskiner,så det var skönt.. Men lika att få det gjort,innan jag börjar jobba på Torsdag..
Känns pirrigt,men samtidigt ska det bli så roligt.. Är lite less att sitta hemma bara..  (Har varit hemma nu 4 månader)

Idag blir det Tacos till middag,längesen vi åt det,så det blir gott.

På onsdag blir det bio,Eclipse,ska bli jätte roligt det oxå.

Micke har sin sista arbetsvecka,sen åker han till kalix för semester . Så vi kommer att vara på olika ställen,över sommaren,men vi ses så ofta vi kan..  Akilles kommer att få det helt underbart på landet,bada osv..


Har fortfarande inte sett Sex and The city 2,men känner ingen brådska heller.. Det kommer när det kommer!!

Måste göra mig ett nytt pass,det står ju mitt gammla efternamn på det jag har nu.




Puss och Kram!!















Kommentarer
Postat av: Linda

Du behöver ju inte känna ngn panik att kirra nytt pass förrän du behöver det ;)

2010-06-28 @ 23:41:38
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0