Helgen.

Var bra. For till kalix på fredag eftermiddag. Var och hälsade på kompisar.
På lördag,var jag och M och Akilles på en spark tur. Akilles och M,körde mig på sparken,gick riktigt bra.
Får vi göra om :)
På kvällen var vi till M,s mamma och åt middag,var mkt gott.. Ni som ser Halv 8 hos mig,så gjorde dom en efterrätt (veckan som var); Florida Sureprice.  Det är friterade tacos skal,som man skär i trianglar. Hemma gjord glass och hallon till det.. Så ringlar man över honung och socker/kanel.. Det var super gott!!!

Söndag åkte vi hem ,tidigt.. Var väl hemma vid 1 tiden.. Känndes skönt att komma hem i normal tid,när man ska handla ,packa upp,osv.. Vi gjorde tacos till middag och sen låg jag i soffan och M, höll på att plocka här hemma.. Sen var jag så trött,att jag la mig kl 21. :)

Idag är det ju då Måndag,känns tråkigt.. M,jobbar 14-22 hela veckan, as tråkigt.. :(


Nu blir det snart lunch,jag vaknar ju så tidigt( kl 6) att jag måste äta lunch tidigt.. ha ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja varför är alltid pengar d största problemet??? Japp vi ska med Emelie & Thomas å jag hoppas verkligen att vi kan åka!

2010-03-22 @ 20:46:56
URL: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0