Onsdag

Idag. Ännu en dag i soffan och tv:n...  M har varit hemma,så vi har ätit lunch,så nu e det jag och Akilles hemma.

Dom ringde från Sunderbyn,och sa att jag får komma i morgon istället och byta gipset. Så det ser jag framemot. :) Detta känns väldigt ofräscht...

Idag ska M,handla,kanske för ett försök och följer med... men orkar jag hoppa på kryckorna på Willys??
(Dom bygger om) .. Jag funderar...


Ikväll blir det greys.   Kanske spelar in det,och ser en film med M..


Nu blir det soffan återigen,kanske ringer och ber nån komma hit och hälsa på...


Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar =) Jo, skönt med sol och lite värme=)

2010-03-17 @ 14:28:15
Postat av: Malin

Inte varit in här på länge :) Ser att bloggen fått en make over?? Skit snyggt! :) OCh vadå byta gips? Vad har du nu gjort? :)

2010-03-18 @ 15:06:23
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo vi hoppas på d bästa... Bara så less att d ska gå så förbannat sakta!

2010-03-19 @ 19:56:58
URL: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0