Spisen

Nu funkar den.. Har varit utan spis i 2 dagar.. 

Fryser jätte mkt idag..  Svettades jätte mkt igår,fick öppna alla fönster vi har.. Ha ha ha.. Olikt mig..

Det känns konstigt i foten,eller i själva såret.. Hoppas allt är som det ska...

Har börjat sträcka på mig i sömnen,så det blir lite sendrag i benet.. och jag sträcker på mig hela tiden..

Igår började vi se en film,och jag sa till M,att somna inte nu.. NÄ,inte gör jag det,,det är ju du som brukar somna. 10 minuter senare *snark,snark*.. Akilles och M,sover som små barn... Jag stängde av tv;n och gick och la mig,men kunde inte sova... Somnade först kanske vid 2 tiden.. Jobbigt när man ligger och bara vrider på sig hela tiden..

Ska bli skoj med påsken,träffa folk,och äta gott och bara njuta.. Hoppas på super väder.. :) *Håll tummarna*.
Tänkte både åka skoter och pimpla på påsken. Hoppar nog över skidorna. ;)


Nä,ska väl ta mig en power nap..


Puss och Kram!




Kommentarer
Postat av: Linda

Visst skulle ju ni upp till Kypas va :P

2010-03-27 @ 13:40:20
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0