Piteå

Idag har jag och min förra granne (från när vi bodde på Porsön),varit till Piteå.
Det var super trevligt,och hennes dotter var oxå med,som fyller 3 år snart. (Så himla söt)

Vi har gått i affärer och fikat och haft det jätte trevligt.

Såg ett jätte fint hjärta(Halsband),som jag tänker önska mig i julklapp. (Från Stjärnringen)
Önskar mig
vinterskor,från Scorette oxå som jag sett ut,fryser om mina fötter...
Presentkort på H&M
En ny MakeUp väska
Parfym
En ny Sovkudde
Dun täcke


Ja,listan kan göras lång,ha ha ha ha ha ha ....


I piteå köpte jag hårspännen och en julklapp till Micke. (Eller har inte bestämt om han får den i present i stället).

Sen har jag och älskling varit på lång promenad med Akilles. Mysigt när man kan gå tillsammans,så trist att gå själv.


I morgon ska vi tjejer träffas och surra ,ser jag framemot..



Nu blir det sängen.



Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: skönt att höra =) jorå det är bra själver?

2010-11-30 @ 08:02:04
URL: http://xiexie.blogg.se/
Postat av: Åsa

va mysigt :)

hälsa tjejerna..

kram

2010-11-30 @ 08:52:35
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0