Lite

Av det som hänt..

Middagen blev jätte bra. Första gången jag tillagat Pilgrimms musslor,men dom blev super goda.
Hade en Lingonsirap till dom,och en sås på äkta Parmesan och Whiskey ,och lite sallad.

Sen blev det Tjälknul och klyftpotatis,med en sås med gurka,dill och salt och peppar.

Efterrätt : Krämig Hallonpaj,efter mammis recept. :)

Jag har inga utslag kvar,men klådan den består. Ha ha ha,men det går ganska bra,får några kli attacker då och då.


Det är några dagar framöver som,det känns som att vi har hur mkt som helst att göra.
Måste köpa mig en kalender,så jag kan skriva upp allt..

Min mobil är ju på lagning för 3:e gången,så nu i morgon ska vi dit och fråga vad som igentligen händer med den.
Tar ju en jävla tid alltså.. Har en gammal tele nu,och blir lite less ,den hänger sig osv.


Har avslutat min praktik igår,kändes bra,känns rätt i hjärtat. Måste göra det som känns rätt för mig.



Ikväll blir det bio med Å,ska bli trevligt..

Har satt inspelning på alla program jag ska spela in,det är ju TISDAG idag...


Gjorde mig en kopp te,men satte mig vid datorn och glömde bort den. Tar inte med mig dryck till datorn,eftersom jag är så klumpig,så spiller jag väl..


Måste köpa skor till bröllopet vi ska på snart.

Puss och Kram!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

långt inlägg.. hihi..

de finns många fina kalendrar... o man får inte glömma boxen idag :)

krama

2010-10-26 @ 14:15:45
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0