I morgon

Är det dax,tidigt som fan,men då ska jag ta ut skruvarna.. :)
Känns nervöst,,men ska bli super skönt och förhoppningsvis hjälper det..
Just nu har jag så ont att jag kan inte stå eller gå på den.. Men det kan svänga och gå över lika fort..

I helgen ska vi på Älgmiddag i byn,ska bli roligt. :)
Hoppas jag inte har så ont bara.

Letar fortfarande efter en rund stor matta till tv-rummet..


Igår kom min snälla granne upp med mat till mig,Renskav och potatis :) Så gulligt..
Jag var snäll tillbaka och gav henne en tallrik med kladdkaka. :)



Nu väntar jag på att min underbara man ska komma hem,så jag får pussa på honom.



Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

lycka till imorron.. hoppas de hjälper...

krama om

2010-09-07 @ 12:21:28
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0