Luleå

Igår kväll vid 20,tiden kom vi hem. Skulle ha varit hemma kl 19.. Men men..
Var första skoldagen idag efter sommar lov..
Blev inte riktigt som jag tänkt mig,men allt kan hända..  Låt oss säga att ambulansen var inblandad.
(Det gällde en klass kompis) 
Men vi  (Jag följde med henne i ambulansen),fick närvaro av läraren,eftersom vi hade kommit till skolan..
Våran lärare ,pratade med den andra läraren,så det var klart :)

Nu sitter jag med ett vin glas och tar det soft och försöker lugna ner mig,känner mig förvirrad och trött.
Helgen var super bra.. Vi shoppade inget,köpte te och kaffe.
Men bröllopen var helt otroliga,spec det Indiska. :) Det var verkligen en upplevelse.
Lördagen var oxå super fint.. Dom gifte sig i Stadshuset och sen var festen på Linne hotel, (Där vi bodde),så det var perfekt att bara ta hissen upp på rummet sen och sova.
Maten,var god: Var Pilgrims mussla i Solros soppa till förrrätt,
Hjort med potatis kaka och sås och svamp till Varmrätt
Och Creme brulee och wedding cake till efterrätt..
Dom hade 2 tjejer som dansade indisk dans oxå..  Sen var det vanlig dans..
Nu har vi packat upp, dammsugit och plockat massor.
Så nu tar vi kväll...
Ska jobba i morgon kväll..

Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

välkommen hem igen.. läskig start på skolan.. hoppas de gick bra med allt..

2011-08-23 @ 09:24:50
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0